Sunday, January 2, 2011

bicara sejenak dari admin blogger unisza-generasi kedua

assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh..
salam sejahtera salam keamanan untuk semua..


alhamdulillah 2010 sudah melabuhkan tirainya dan 2011 menjelma sudah..apa azam dan tekad tahun baru anda?? apa2 yang dihajatkan, moga2 dipermudahkan jalan olehNya dan jangan lupa untuk bersyukur atas setiap rahmat dan kurniaNya..

'Ssghny org2 y b'iman, dan org2 y bhijrah dan bjihad d jln Allah, mrka itulh y mhrpkn rhmt Allah, dan Allah Maha Pengampun dan Maha Penyayang'..

blogger UniSZA sudah menjangkau usia 3tahun rupanya..sedar xsedar masa berlalu begitu cepat..untuk makluman semua, blog ini sebenarnya dicipta oleh sdari Mashitah, yang sekarang ini menyambung pelajaran di Jordan pertengahan tahun 2010. disebabkan beliau sudah meninggalkan UniSZA, dan sudah tentu beliau sangat sibuk dengan perkara2 lain, maka blog pelajar UniSZA ini dipindahkan kepada saya untuk menguruskan.

sebagaimana yang telah dinyatakan awal2 dulu, Blogger UniSZA tidak mewakili UniSZA sebaliknya sebagai medium perantara untuk sama-sama berkongsi hal-hal UniSZA. Pihak kami tidak pernah menerima sebarang bayaran dari mana-mana pihak untuk menubuhkan blog ini . selanjutnya boleh baca disini.

masih banyak yang perlu diperbaiki bagi memastikna blog ini lebih menarik dan bermaklumat. sedar dengan kelemahan2 yang ada, namun maafkan saya kerana masih belum berkesempatan untuk mengupdate dan menaiktaraf blog ini. kekangan dari segi ilmu blog dam masa antara puncanya. InsyaAllah ia akan diperbaiki dari sdikit2.

kini saya meniti hari2 terakhir di UniSZA tercinta ini. seorang pensyarah, (usahawan sebenarnya kerana beliau mengajar subjek keusahawanan) pernah menyifatkan UniSZA sebagai masjid kerana ketenangan yang diperolehinya tiap kali datang ke sini..wahh agak bangga juga ya..berbalik kepada point asal, sebagai siswi tahun akhir, saya akan tinggalkan unisza ini dalm beberapa bulan lagi..(waa sedih2..huhu) jadi siapa yang akan menghandlekan blog ini? saya perlukan seorang yang kreatif, (sebab blog ni muram je tanpa pembaharuan kan), seorang yang ikhlas coz tiada bayaran akan diterima sebab ni hanyalah blog suka2, tapi kalau pandai, boleh buat duit sebenarnya).sedikit info, pengunjung blog ni boleh mencecah 1000 orang dlm masa 2bulan (sikit k banyak tu?) dan lagi saya perlukan seorang yang boleh dipercayai untuk tidak memesongkan fakta2..dan lagi?? dan lagi?? hehee..

so kesimpulan kat sini, saya dah ada calonnya..tapi perlu berbincang dengan creator dulu..hehe..tapi sape2 yang berminat, boleh cuba nasib ye..sila hantar resume anda..wahh macam nak cari kerja lak yer..

sedikit pesanan untuk yang telah mendaftar sebagai blogger UniSZA:

  • sila2 la follow blog ni yer..yg daftarnya ramai, tpi yang follow ciput je..hehe

  • sila2 la listkan link blog ni dekat blog anda ye..

  • ajak la rakan2 blogger unisza join daftar sini..selain dapt tambahkan kenalan, dapat juga berkongsi idea dan pandangan..
  • anda yang dah daftar, boleh suggest pe2 berita menarik untuk dipost kan disini. tapi pastikan berita tu xmenyentuh mana2 sensitiviti perkauman, politik dan yang sewaktu denganya.

  • ada apa2 cdgn, boleh hantar ke blogger_UDM@yahoo.com..pandangan dan kritikan sangat2 dihargai..
wallahualam..




2 comments:

AkuCaptainHero said...

sbr2...nnti ketemu jua..

Lukluk Baidoa said...

salam
pergh...siap kene ade resume...
canggeh la maryam
sokong ^_^

Related Posts with Thumbnails